Winkelwagen

Veelgestelde Vragen


Hebben jullie een minimum bestelwaarde?
Nee wij hebben geen minimum bestelwaarde. Er kan voor elk bedrag besteld worden.

Wat is de levertijd?
Zie de knop 'Levertijden' bovenaan de webshop. 

Hebben jullie geen 'heden besteld, morgen geleverd' levertijd?
'Heden besteld, morgen geleverd' wordt vaak niet gerealiseerd. Dit vaak om meerdere redenen, bijvoorbeeld het feit dat post- en koeriersbedrijven al langer niet meer de volgende dag leveren ivm steeds groter wordende drukte met pakketten. Dus om teleurstellingen te voorkomen bieden wij zo'n levertijd niet aan maar geven alleen eerlijke levertijden aan. Wij willen geen beloftes maken die wij niet waar kunnen maken en wij zijn liever eerlijk tegen onze klanten.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten per brievenbuspost zijn Euro 1,50 en via pakketpost Euro 3,50. Vanaf een bestelwaarde van Euro 30,00 zijn er geen verzendkosten meer. Voor een nalevering rekenen wij geen (extra) verzendkosten.

Hoe zit het met de verwerking van mijn gegevens?
Elders in onze webshop kunt u onze privacy policy vinden.

Mag ik een artikel retourneren?
U mag een artikel altijd ruilen of retourneren, ook aanbiedingsartikelen en afgeprijsde artikelen.

Kan ik mijn bestelling ook naar een ander adres laten sturen?
Dit kan en kunt u tijdens het bestelproces aangeven..

Kan ik ook een leverdag of bepaalde datum aangeven?
Dit kan en kunt u aangeven tijdens het bestelproces in het notitieveld. Wij proberen hier zoveel mogelijk rekening mee te houden maar het is geen garantie dat het ook op die dag wordt geleverd helaas.

Kan ik mijn bestelling ook nog annuleren of wijzigen?
Een bestelling mag altijd geannulleerd of gewijzigd worden. Echter laat dit wel zo snel mogelijk weten in verband met de verzending.

Waarom hoef ik geen rekeningnummer of creditcardnummer in te vullen?
Dit komt omdat wij dit niet nodig hebben want via Ideal gaat de betaling via uw bank, bij overschrijving/vooruitbetaling maakt u het handmatig over en bij rembours betaald u aan de postbode. Wij maken geen gebruik van betalingen van creditcards e.d. Wij hebben daarom geen rekeninggegevens nodig. Het enige wat wij van u nodig hebben zijn uw NAW gegevens om uw bestelling op te sturen en uw emailadres voor een vraag en/of bevestiging en om de faktuur mee te sturen. Andere gegevens hoeft u bij ons niet door te geven.

Als ik u mijn emailadres geef krijg ik dan daarna allemaal aanbiedingen en onnodige emails?
Nee, het enige wat wij via uw emailadres sturen zijn eventueel een vraag over uw bestelling, de bevestiging voor uw bestelling en de melding dat uw order verzonden is. Wij gebruiken uw gegevens alleen voor de verwerking van uw bestellng, nergens anders voor.

Ik heb een artikel besteld en bij dat artikel stond het in een bepaalde kleur maar ik krijg een andere kleur. Hoe kan dit?
Veel artikelen kunnen in diverse kleuren (assorti) worden geleverd maar dit staat helaas niet altijd bij het artikel. Wij proberen dit wel zoveel mogelijk aan te geven. 

Als ik iets retour stuur, wanneer krijg ik dan het bedrag terug gestort?
Wij storten het bedrag binnen 10 werkdagen terug, inclusief verzendkosten (dit is wettelijk verplicht). Echter, als het artikel beschadigd is, de verzegeling verbroken (bijv. bij vlooien- of wormmiddelen) of niet compleet is behouden wij het recht voor om een (klein) bedrag in mindering te brengen.